Dugaan+Pengalaman=Matang

Salam guys....ase cm dh lme je x hupdate blog..yelahh.bz memanjang...well2x...
slpas percutian ke Cameron Highland hujung mnggu ari tu....ai dh free sket..
so lets continue utk master yg x abes2x lg ni..sobs sobs sobs..
haiyaaa...
x sbar lak nk abeskan...huhuhu...
keje cpt2x..
kmpul duit bnyak2x..
kang best tu..;)
leh shopping pe yg kte nak.....xyh nk mntak ngan org laen lg..sume depend kt kte...
yeay!

go..go..go..zulaikha..

so skang dh msuk blan 3 kang..alahai..sungguh cpt mse berlalu..
tup tup dh 5hb daaa...aiyaaark...
klu xde aral..insyaallah ai tunang 26hb ni..Insyaallah...
klu ikut plan lah...
so ai doakan smga semuanya berjalan lancar..
walaupn cm penin2x sket skang,ngan mslah..
ai hrp kami leh hdpinya dengan dibwah redha-Nya..
InsyaAllah..
apa pn, setiap yg berlaku itu ada hikmahnya...
try to be sepositive yg mungkin....
walaupn hati bgai dihiris2x dgn dugaan ini...

"Ya Allah andai benar ini jodoh aku...maka kau titipkanlah kasih syg antra kami berdua...
andai bukan, kau tanamkanlah keredhaan dalam hati kami utk menerima segala ketentuan-Mu ini..."
Amin...

so utk merawat hati duka ni,ai buat hand bouquet and veil lace utk tunang ni...
mmg ai niat dri dlu lg, nk DIY sume bnda ni..
but still lg kna touch up utk bg kemasan terakhir..hehehehe
so jom layanzzz gmbor2x ni...
ni bru first draft...nnti dh bg touch terakhir,ai upload gmbr bru k...
hehehe

1. Hand Bouquet

pandangan atas

pandangan sisi (kna add on reben..bru cntik!)

2.Veil lace


ni bru ps siap gunting patch lace tu...lom tmpal lg..sbb lace kna ptong n klim tepi dlu..;)


caption:sperti diatas..hehe


Comments

Popular posts from this blog

Tips-tips untuk hilangkan rasa gementar semasa akad nikah

Takdir Allah!

ARE YOU WITH THE RIGHT PARTNER?