Posts

Showing posts from November, 2013

Rindu

agrhhh..rinduu..
sye rinduu..
dan amtlah rindu..
ttbe meleleh air mata ni..
aish..
kerinduan kali ni amatlah laen skalik..
tuhan je yg thu...
sye rindu we sye..
sye rindu famili sye
sye rindu anak2x sdara sya..
sye rinduu comel saya..
sye rinduu sume..
dan
saya rindu tunang sya..T_T..

just want to say that..
i love u'oolll till death..
InsyaAllah...

buat en tunang..maafkan sgala kekhilafan sye yg menghimpit dada kamu...
sye hanya insan biasa yg adakalanya alpa dgn kata2x sndri...
maafkan saya..
maafkan saya..
dan maafkan sye..
i love u..

Menanda!

salam sume.. alhmdllah.. ai bru je abes tnda paper n markah utk paper exam rituuu.. oh.. walaupn xdelah bnyak sngt.. tp btul2x menguji jiwa dan mental ai okeiii.. stress bila laen di ajorr.. dan laen yg dituliss.. oh anak murid sayamm.. wut happen..haih... xpelah.. dh lepas kan.. xpe..ai thu u'0ollss dh cbe abes baek dh.. insyaAllah.. ada lah hikmah die tuuu.. nway mata ni dh mula ngantukkk..namun.. perut ase nk mntah.. oh oh.. adakah ini ksan minum teh ais time berbukak pose td? trse lg mkanan kt anak tekak ni..sobs sobs sobs.. uu.. jgn buat hal.. bertahan laaah..:) k lah.. time tu seliippp.. gud nite abam syg.. i love uuu till jannah..InsyaAllah..

....

Be positive sayang..
doakan yg baek2x aja...
buang yg negatif itu jauh2x..
hidup itu skali shaja..
nikmatilah ia..
lpasni akhirat yg kekal abadi....
jgn pernah utk mengalah smntra nyawa msih berstu dgn jasad...
usahalah..
dan sentiasa berusahalah utk menjadi yg lebih baek..
segala kesilapan yang lalu..
lepaskan iaa...
kita bukanlah makhluk yg maksum...
hanya insan yg berjanji smasa di lof mahfuz utk menjdi hamba Allah yang taat..
sementelah manusia itu sinonim dgn kealpaan..
begitu juga kita semua...

Ya Allah..
matikanlah kami dalam iman..
tmpatkanlah kami sume dalam syurga mu itu..
aminnn..

oh..sungguh emosi..
siriuss..
emosi yg mengasak dada...
utk cbe bertahan atas apa jua dugaan dan rintangan yg mndtg..
kdgkala...
hanya air mata yg mmpu meredakan sglanya...
Allahurrabi..
permudahkanlah segala urusanku ini...
tnjukkanlah jalan yang benar...
aku redha dgn tkdirmu....

ILYTJ

Image
Semoga hubungan kita baik-baik saja sayang

:')

Sabarlah sayang

Sometimes when u hurt most..
U'll feel like dying is the best way to sttle everything..
forget all the thing..
dont want to think anymore..
u just want to be alone..sigh!
eventho u still not prepared to be a better caliphs for Allah yet....
haihlah...zulaikha
jgn menangis lg...
kembalilah pada-Nya...
ini dugaan utk mematangkan kamu..
sabarlah sayang..
pasti ada hikmahnya..


Ya Alllah...Ya Allah..Ya Allah..

Ya Allah
aku berdo’a untuk seorang lelaki
yang akan/telah menjadi sebahagian dari hidupku

Seseorang yang sangat mencintai-Mu lebih dari segala sesuatu
Seorang lelaki yang akan meletakkan ku pada posisi kedua di hatinya selain Engkau
Seorang lelaki yang hidup bukan untuk dirinya sendiri tetapi untuk Engkau

Wajah tampan dan daya tarikan tidaklah penting
yang penting adalah sebuah hati yang sungguh mencintai dan dekat dengan Engkau dan berusaha menjadikan sifat-sifat-Mu ada pada dirinya dan ia haruslah mengetahui bagi siapa dan untuk apa ia hidup sehingga hidupnya tidaklah sia-sia

Seseorang yang memiliki hati yang bijak, tidak hanya otak yang cerdas
Seorang lelaki yang tidak hanya mencintaiku tapi juga menghormatiku
Seorang lelaki yang tidak hanya memujaku tetapi juga dapat menasihatiku ketika melakukan kesalahan

Seseorang yang mencintaiku bukan kerana kecantikanku tapi kerana hatiku
Seorang lelaki yang dapat menjadi sahabat terbaikku dalam setiap waktu dan situasi
Seorang lelaki yang dapat membuatku…

SZ

Image
salam guys.. dan yg bestnya.. ai keje time ari sbtu.. org laen bercuti.. ai plop yg keje.. arghh.. stress.. tp demi utk sesuap nasi.. ku cbe utk ikhlaskan hati ini utk menerimanyaaa..huwaaaa.. okei. dh.. so pe motip ai ltak pic tu kan? actually.. ai sje je.. tu gmborr yg ngan en tunang ai before die blik shah alam.. haihlah.. berat hatiku utk melepaskan kamu..ceeewahhh.. geli jee..hahahahaa.. sje nk roamntika.. bukan slalu pn.. dhlah en tunang ai sokmo glak bila ai wat kuar ayat puitis.. cess.. trus x jd nk smbung lg.. hahahaha.. so smlm mmber ai msg.. suh ai join contest jiwang tu.. tp memandangkan udah tnggal kesag2x jiwang tu.. trus je ase mlas.. mmg lah bnyakk 5k okeiii.. tp sbb mlas nk mngrang.. hahaahha.. so beliau tlah meminta izin utk celop ksah ai tu.. so ai x kesah.. amik jeee.. lgpn mesti klkar bila bce blik.. lg2x tang trspit pntu kete tu.. alahaii.. stresss... but ai love himm..hahahahaha adei.. nk jer cter..tp mlas.. len kali jee keh..auww..:P dah.. ada kije nk buatt ni…

Ayaq Mata

saya asyik nk nangis je..
haihlah..
apsl eh?
hmmm..
ttbe je air mata ni kuar..
pelik bin ajaib kjap..
since sblum ni mmg cbe menkaberline seabes baek utk tidak menangis..
namumm..
rbah jua kali ini..
apakah?
oh..oh..oh..
penat pn ada kot..
memikirkan trlalu bnyak bndaaa...
haihlah..
zulaikha...
wut should u doo..
ya allah..
Ya allah..
Ya Allah..

.

Cukup2x lah menunggu saya wak.. i'm belong to somebody else.. bukak lah pntu hati awk tu org laen keh... haihlahh..

Rinduuuuuuuu

Incik tunang sye ckp..
"Simpan sikit rindu tu.."
Haihlah.. Bersabarlah duhai hati.. waima hati ni meronta2x merinduuii beliauuu.. sobs sobs sobs..

Takutnyaaaaaaaaa

oh..tkutnyaa dgr kesah k.lim berslin ceaser ni..huhuhu.. trus ase xmo beranak.. boley x gitu?.. huwaaaaaaaaaaaa.. skang ase nk muntah+penin die siap nk tnjuk lg... tp ai tkut.. kot trus je pengsan.. tgk air bisa luka pom dh loya.. ni kan pn tgk kesan lukaaaa... aiyooo.. sobs sobs sobs.. camne ni.. huhuhu

KOmpius.

haih...
terima or tolak ni..
ya Allah..
permudahkanlah urusan hambamu ini...
kna solat istikharah ni..hmmmm