Jarak itu sekadar KM


♥ Jika RINDUKAN SESEORANG , PEJAMKANLAH MATA dan UCAPKANLAH :




" Ya Allah Aku rindukannya keranaMu Ya Allah , Jauhkanlah daku dari perkara yang

 membuatkan aku lupa kepadaMu . Aku semakin mengerti, ‘JARAK’ ini bukan untuk 

menghukumku..tetapi ‘JARAK’ ini untuk MENJAGA aku dan dia..


✿~ Dengan ‘JARAK’ ini aku dan dia berjanji untuk BERUBAH menjadi yang lebih baik..

✿~ Dengan JARAK ini aku dan dia berjanji untuk MEMPERBAIKI cinta kepada Ilahi..

✿~ Dengan jarak ini aku dan dia berjanji untuk MENCINTAI Pencipta kami lebih dari segalanya..

✿~ Dengan JARAK ini aku dan dia berjanji untuk MENDALAMI Islam hingga ke akar umbi..

✿~ Dan Dengan JARAK ini jua aku dan dia yakin andai tiba saatnya nanti, aku dan dia akan LEBIH BERSEDIA untuk melayari semua ini dengan jalan yang diredhai..

p/s : Terima kasih ya Allah kerana memberi PELUANG kepadaku melalui jalanMu ini..terima kasih kerana memberikan JARAK itu kepada aku dan dia..♥♥"

***pssttt: x sbr nk abeskan master cpt2x...nk kwen cpt2x..nk berada dismping die cpt2x....huuhu...

xleh blah sume nk cpt..ishhh..kakakakkaka..mood gateii sungguh..hikhikhikhik.... ^_^...

cc:incik lemon sayang......

Comments

Popular posts from this blog

Ramadhan Karim

S.U.A.M.I

:: ADAKAH AKU WANITA SEMPURNA? ::