UTHM in LOVE~

salam semuaaa!...
oopsss..sory todayyy i'm soooo bz..kalahhhhh PM nyah!..auuww...
ari ni sungguh exhausted...humakkk haihh..ase cm nk tukar jd supergirl jap!!!..apsal GIRL??x WOMEN?sbb i ni nmpak je besor..tp hati kicikkk mcm girl!...miahahahahaha..
ok2x..dh2x jgn ckp psal tu lg k..jomm kte tukar topik...so korg cmner ari ni???shat?ada ok?
hrp2x sume ok lah kan....amin..
anyway today comp aku ada site visit oleh pihak UTHM Holdings!..OMG!..my universitasss tu..i'm so bangga uuuu*kembang hdung besor2x smbil angkt2x kening!..hahahaha...
apsl x bangga beb..ni klu jln projek ni..aku lerrr yg pling gembiraaaa..alhmdllah...aminnnnn..doakan eh geng..*Ya ALLAH berikan lah keberkatan dalam apa jua SITI ZULAIKHA lakukan serta permudahkan lah atas apa yang telah beliau rancangkan...AMINNN..(scra x lngsung korg doa kt aku..ihihihih...mekasihh..syg korg..muah2x..)
dh2x..jgn melalut..
so paaa menu krg ari ni???teman msk cm bese jaaaa...syur labu air msk lada hitam+ikan kerisi greng berlda+ulam petai dan jering+budu!!!wowweeeee..syokkknyerrr..
scra x lngsung buat aku lapo...wawawawawwa..*xpa2x zulaikha..sbr2x jap je lg k!!!hahahaha
oklahhh..have a gud day guys...hope ari ni lbh baek dr smlam..aminnn..xoxoxox

Comments

Popular posts from this blog

Ramadhan Karim

S.U.A.M.I

:: ADAKAH AKU WANITA SEMPURNA? ::