Selamat menyambut Ramadhan Kareem Semua~

Tanggal 1 Ogos 2011,

bermula nya juga 1 Ramadhan 1432H....

alhmdllah dikesmptan ini Allah masih berikan daku kesempatan untuk  berjumpa dgn ramadhan kali ni...hmm..bersyukur daku ke hadrat ilahi..alhmdllah..syukur..
apa pn aku mengharapkan yang terbaik utk ramadhan kali ni....lgpn hanya terpilih sahaja akan menempuhinye dgn sgla ranjau dn onak dgn lancar...

AZAM?..
bnyak...
aku nk melupakan kisah cinta aku yg kdg kala meruntun jiwa sesiapa yg mendengar..aku hnya mmpu utk menangis sendri..x mmpu utk aku luahkan..smpai bila aku harus begini dan begitu..tiada mmpu utk aku berthan dgn sikap yg makin lama ku rasakan makin terbeban dgn persekitran yg indah di mata syaitan namun dipandang hina di sisi ALLAH Taala...sigh!...

Hidup ni memerlukan pengorbanan..begitu juga aku...kdg kala kita perlu korbankan apa yg kita syg...demi kebaikan bersama....redha lah dgn apa yg telah berlaku....
tiada baiknya utk kita mengimbas atas apa yg telah terjdi..mungkin ini adalh pilihan yg tlah kita buat utk dri sndri kta....

tiada cmpur tgn dri pihak laen..."Sesungguhnya ALLAH xkan mengubah nasib seseorg melainkan die mengubah sendri"..begtulah lbh kurang firman ALLAH taalla yang telah berkurun lama dinyatakan dalm Al-Quran....

jdi kte sbgai manusia hndklah mengambil iktibar dan pedoman di atas apa yg tlah berlaku..

last skali..ku harap ramadhan kali ni dapat memberi rahmat dan hidayah kepada ku bgi menjalani kehidupn yg mendtg...aminnnnnnnn..

Comments

Popular posts from this blog

Ramadhan Karim

S.U.A.M.I

:: ADAKAH AKU WANITA SEMPURNA? ::