Marah yang membawa DERITA

Peewiitt...today aku dgn berjayanyaaa..bgn shur tidak tdo walaupun smpai umah kt kul 2..aku ttp mju bgn kul 4.30..huhu..ngntuknyerrr..tuhan je yg thu..namun~dsbbkan keazaman yg begitu gegeh dan kental...aku berjaya dgn jayanyaaa....*bguss zulaikha(smbil ada sound org tpuk perut kt blkang)..hahahahha..
anyway pg ni mskan aku smple je..nasi+telur kicap berlda...woooww..kleas kn resepi i tu..mesti u olllss jelesss kan????xpa2x..nnti mak ajar k!..miahahahaha..
so..mlm td u olls nk tau..i pnyer kunci trslh ltak..so hmpir 3 jam jgak laaa i pusing2x mncri..penat..abes semua org i nk marah...sori eh klu ada sesape yg kna tmpias tu..i x sngaja..i cm2lah..klu tiba time nk mrah..mmg..tp kannnnnnnnnnnnnnnn..i bkan mrah smpai bling2x brg...time mrah ni laaa jiwa i sensitip ckit..klu mrah pasti kuar air mata*ni kuar air mata bukan sbb panas tauuuuu..tp disebabkan kehalusan jiwa yg ada dlm dri i ni buatkan air mata mudah melimpahhhh..cewwwwaaahhh...miahahaha
apa pn...i mrah kjap je tau..i bukan jenis pndamm lama2x..then klu nk mrah haaaa..cm gnung brpi meletusss...hmbek ko...itu rumit laa ckit..
alhmdllah so far i leh cntrol lg kmrhan tu..cma smtimes je xleh nk than ada gak trkluar...p/s: klu ada sesapa yg trse time i trmrah scra sngja atau x..i susun 10 jari dn memohon maaf dri hujung rmbut ke hujung kaki....
ook laaaa..time utk i tdo dh smpaiii..weeehuuuuuuuuuuuuuuuuu...gud niteee syaaamm semuaaa..muaaahhh...:)

Comments

Popular posts from this blog

Ramadhan Karim

S.U.A.M.I

:: ADAKAH AKU WANITA SEMPURNA? ::