Ceritera Cinta yang tiada Penghujung.....

wah..tajuk..bikin panasss...hott gitew..auwwww...apa pn..aku sajeeeeeeeeeee buat tjuk cm2..
yg pasti mmg panasss laaa..bak panasss shit ayam giteww...pham kan????hahahah
anyway..sbnarnya aku dh serik berckp psal cinta...u ollss nk tau???sbb cinta laa i trun 14KG tauuu!..kelassss makkk koo...miahahahaha..itu klu amik dri sgi positipp minded laaa..tp klu ikut negative minded~waaa xmo dh lalui nyaaaa saat2x tu..skitt u ollss..ALLAH je yg tau prsaaan time tu..pedihh+belarr+perit+patahriuk+kecai+lumat+lebur n blablablabla........hati aku mse tu ase dh xde roh..hnya jsd yg bernyawa....humakkk haihhh..smpai p jupe doc..amik ubt tido+stresss..seb baek x jd g**a...klu x..ntah laaaa..xdelah i nk taip2x bgai cmni kan..huhuhhu....
apa pun..wa bgn tnpa toleh blkang pas kejadian hari tu..dn skang tgklah waaa bgitu kuat*smtimes jelaaaaaa...time tringt kt DIA tu..nangis gak..T_T(muka je gangster,,,tp hti halussss..uwakakakak)...
apa pn..aku berima kasih kt die..sbb jdikan aku kuat dh tguh ibrat tiang umah ku skang...huhuhu..
then pas kejadian tu..aku pn dtg pk blik..apsl laa aku jd cm sengal cm2 dolu...nape laaa x pk pnjang..seb baek laa aku x wat bkn2x...so farr my family n my fren yg bnyak bntu aku..alhmdllah..thanks guys..my love for u will never end...xoxoxoxox...
so skang aku pn dh mlas nk pk pa lg..janji aku bhgia...klu ada jdoh tu aku trma jaa..x baek tolak jdoh..kang nnti x laku lakkk..T_T(wanauzubillah..huhuhu)...
last but no list...syg boipren uji ujikan...sayang suami taat membawa mati...perghhhhh

Comments

Popular posts from this blog

Ramadhan Karim

S.U.A.M.I

:: ADAKAH AKU WANITA SEMPURNA? ::