Aku Bukan Pendamping yang Terbaik Untukmu!

Aku bukanlah pendamping yang bagus untuk mu...kamu lebih berhak untuk mendpat lebih dari itu...cinta memerlukan pengorbanan..mungkin sudah smpai tahapnya utk aku mengalah dan redha atas apa jua plihan mu....

apa pn aku ttp gmbira dengan siapa pn plihan mu..kamu lebih tau mne satu kca dan permata...aku doakan smga kamu berbhgia dengan apa yang kamu ada sekarang...

sebgai seorg teman,aku sntiasa mahukan kamu gembira dan berbhgia atas apa yang telah kamu plih...
all da best dear...makin lame aku taip, mkin bnyak lak air mata yang mencurah2x...

adesss sentimental btul kan aku ni..T_T....

biarkan aku sendirian buat sementara waktu..aku perlu kan mse untk membaiki hati yang duka.........

Leave me Alone

Forgiveness is da best revenge...love dat quote....

Comments

Popular posts from this blog

S.U.A.M.I

Ramadhan Karim

:: ADAKAH AKU WANITA SEMPURNA? ::