KACANG LUPAKAN KULIT


Hai guys..okeh..kali ni entry aku adalah berkisar tentang...." IBARAT KACANG LUPAKAN KULIT "...
phewwww..pasti panas tajuk aku 2 kan...hahaha..aku pasti dlm pkiran korang sume msti trbyang2x ksah2x yg spndpat ngan pepatah ini...sigh!..
ntahlah aku cm ase dunia skang ni cm dh terblik lak..ye lah pabila anak kurg ajar ngan parents,kwan tikam kot belakang, dan mcm2x lagilah..klu aku tulis psal apa yg berlaku kt dunia ni pasti esok pn xkan abes pnyer...
dunia..dunia...apa nk jd lah kan pabila moral dan akalnye diltak di tapak kaki,pasti pemikiran akan dkwal oleh syaitonirojimmm~..adakah anda mahu sperti itu???of cos lah tidak kan..sme to me..aku pn mntak dijauhkan lah atas bnda2x yg melalaikan..amin ya robbal alamin....
nway ar ni aku teramat penat..letih abes bdan..ase sungguh rush!!!patah kaki jap..T_T....
ok kembali pada kisah td..apa krg rse kan??pabila mnsia sdh xde norma2x khdpan yg murni????dimana tidak ada lgi hormat menghormati antara satu sama laen...memasing mementingkan dri sndri..wahhh..sungguh kejam kan...
tp aku kan..mlas sngt nk layan org cmni..nnti kte lak jd bodoh cm die..better jauhkan dri..lg best..x skit kepala+hati..tmbah2x terselmat dri sumpahan dirinya..hahahahaha..eh2x..jhtnyer aku...oopsss..hihihi...
nway jgn ukur seseorg itu melalui luaran...lihatlah btinye sblum mnilai ok...:P

Comments

Popular posts from this blog

Ramadhan Karim

S.U.A.M.I

:: ADAKAH AKU WANITA SEMPURNA? ::