Dari Kerana MULUT....

 
Hari ni...air mata ku tumpah lg buat kesekian kalinya...betapa pilunye hati ini..namun aku bersyukur ke hadrat ilahi atas kesedaran yg diberikan kpda ku....
tnpa nye pasti aku jatuh kedalam ruang yg pling dalam dan hina..alhmdllah Allah masih menyanyangi aku...dan mengmbalikan bunga yg mekar membuatkan ku berasa sungguh bersyukur.....
betullah kata orang ' terlajak perahu leh undur..tp terljak kata buruk pdhnya'....
yelah kdg2x kte x sdar apa yang kita lafazkan...andai mulut ni ada pnjaga mesti dh lme pnjaga tu kunci..xmo kasi ckp pe2x...hahahaha...
adesss..
apa pun aku penah melalui saat2x sadis ini...tuhan je yg tau..perit sngt...apa pn....slpas ni aku kna pndai menyusun kata2x..jgn maen bedal je..yelah kte x tau kan org leh slh ertikan apa yg kte ckp..x musthil bnda ni akan mengakibatkan kesakitan yg melampau dan kemrahan dri org laen....


jd pengajaran dri hari ini ialah.."Jagalah mulut anda seperti mana anda menjaga maruah anda..kerna dengan hasil percakapan dari mulut anda, x mustahil maruah anda akan diletak tmpt yg pling bawah oleh masyarakat!"

Comments

Popular posts from this blog

Ramadhan Karim

S.U.A.M.I

:: ADAKAH AKU WANITA SEMPURNA? ::