Hidup Mesti Diteruskan...

Blogging..tik..tik...tokk...takk...tangan ku mengetuk keyboard ni..adesss.....
so..apa kabar anda sume???sihat??aku hrp krg sume shat k...nway sowi aku x jlskan dri awl yg aku mmbahasakan diri aku as'AKU', sbb nyer aku ase cm lg rpat..hope krg xdelah rse ksar sngt k..;p...
haih!...dh nk abes syawal ni kan...pose 6 lom abes lg.aduyaiii..cmna ni..lalalalalala...ya Allah kuatkan smngat aku utk menempuhi hdup ini..eceewaaahh..hihihi...ish2x..melalut lak aku ni...
actually fkiran aku ngah berserabut ni...mmg srbut..gila2x pnye srbut lah..hahahaha..xterkata oleh kata2x..hnya Allah yg tau apa prsaan aku skrang..
so now aku hnya senyum je utk melepasi tahap kritikal skang ni...no more than i can says...just smile...everybody will happy...
apa2x pn aku kna kuat....kan kawan2x..xleh lmbik2x..hahahaha...lgpn for wut reason kte sdih atas apa yg org buat kt kte???hdup mesti dtruskan..even mkin bsar dugaan 2...makin bsar lah Allah syg kt kte..x bermksud org yg xde dugaan 2 Allah x syg..ada bnyak cra Allah tnjukkan kasih syg nyer pada kte..hnya kte je xreti nk menilai..sme to me...haishhh..ya Allah bukakkanlah pntu hatiku atas rhmat yg telah kau berikan...lindungi aku dri sgala musibah,aib,dugaan dan cabran dari mu..aminnn..
ok..dh zulaikha..xmo sdih2x...let by gone be by gone...u must enjoy k...nothing much u can do if u always be sad...org yg loser je akan buat cm2..so klu nk mnjdi sorg yg berjaya...bgun...dun think anyone else..only ur family,ur relatives,ur frensssss,ur besprennn and ur..ur..ur...krg smbung sndri lah eh..hahahahah..
sometimes when its happen..it's make me thingking...very deeply thingking...no ctek2x pnye thingking..am i right to stay here???wut happens happen for a reason..dan pasti ada hkmah atas apa yg berlaku ni..so i know who r u now..dlm dn luar..zahir dan batin giteewww..awww..hahahaha...tujuan aku mnaip kt cni bkan sesaje..tp utk luah msalh yg x puas at..hehehe..but i dun't like to mention his or her name in this site...only the loser will do that!!!..so i know..kt luar mcm2x org kte jupe...prangai pn mcm2x..ahahaha...ada yg bajet bagus...bajet cntik/hensem..bajet bijak/pndai..bajet kaya...dan mcm2x bajet lg..ala klu stkat nk bajet 2 pn aku leh..hahahahaha..but for wut???
nothing rite...utk skitkan ati org leh lah..tp dgn tuhan lak cmna????krang jwab lah sndri...lu pikirlah sndri...ni kta nabil lah..bukan aku yg ckp..hahaha..
so from that..i can conclude that we must hepi...dun't be sad..la tahzan...
refer to Allah in wat ever u do..insyaallah..He will guide u..aminnn..

daaaa
salam..
last from me...

ok smile...:)..harharharhar..

p/s:aku yg gmuk..hahaha

Comments

Popular posts from this blog

Ramadhan Karim

S.U.A.M.I

:: ADAKAH AKU WANITA SEMPURNA? ::