Pindah Randah!

aiseh..dh berabuk dh blog aku ni..almklumlah...x smpt nk update..ho..ho..ho...mcm2x bnda lah berlaku..nk kmas brang lg...(yelah..orang bru mula belajar pndah rumah..hahahahaha)..apa pn..aku x tau lah...sma ada aku hepi ke x ngan apa yg trjdi ni...cmner pn..hdup mesti dtruskan...even dugaan besar gunung yang mndtang...lets by gone be by gone k darling!..hdup hanya sekali..so manfaatkan ia dengan sepnuhnyaa...

proses pematangan berlaku dngan cpt after apa yg trjdi ni..(so aku dh mtg lah kan???...)hahaha...xdelah weh..tipu je semata2x tuhh.........klu aku mtg xde nyer jd cmni...adesss!...dlm hal ni..xde sape yg bnar..sumenyerr slah.cme depend kt seseorg 2 sma ada nk mnrima kesalahan itu dgn ati trbuka atau dgn keras kepala..xke budusss (sori sbb gne kekasaran yg begitu mndalam k...aku tgh mrah sbnr ni..huhuhuhu)  klu org 2 xleh trema kesalahan die..lntak ko lerr..klu ko ase..itu kesalahan yg pling ko ase ko btul....i dun't want to say anything..biarlah si luncai dngn labu2x nya..dibwa aruss ntah kemana..sedar ia pulang kembli..(wahh berfalsafah lakkkk..kikikikiki)
aishh...luncai2x.,,.comey kamu kan..diperbodohkan dgn akal sndri...wakakakaka...kesiann..belajar tnggi2x.tp akal letak kt kepala lutut yg kiuttt..hahahaha..sekian!!

Comments

Popular posts from this blog

Ramadhan Karim

S.U.A.M.I

:: ADAKAH AKU WANITA SEMPURNA? ::