Hari Jumaat Bersamaan 27/8/10

salam kengkawan..selamat berhujung mnggu...so apa yg krg buat hjung mngu ni??best x duk kt umah??rhat2x..bring2x..tido2x....syok kan??hehe
aku lak..cm bese lerr,,,hujung mnggu je mesti aku trun kl..p umah akak aku..maen2x ank sdra...and time ni lah aku ngan akak aku akan bergosip skan..hehehe..mcm2x kami share..best lah..sbb mcm2x aku dpt tau..hehehe
nway ar ni kan slngor cuti smpena Nuzul Quran..
mse on da way p kl..mmg rmai gilerr..x pnah aku naek kmter cm2..korang cbe bygkan eh, aku kna berdiri dari stesen shah alam smpai ke kl sentral...perghhhh mantoopp kan??hahaha...pnat beb..ase nk ptah je kaki ni haa..aduii..bersesak2x ngan org ni mmg btul2x buat aku rimas....huhuhu..td x smpt nk amik pic..sbbnyer..malas n xde mood..huhuhu..

apa pn aku ttp kna triema lah sbb, dh xde cra laen dh nk p kl..itu je yg aku tau..hmmm...(xpe2x Zulaikha..sbar k...nnti ko dh ada kete ko pg je ngan kete plak eh..hihihi)..ok...nk dipangjang kan cter..pas smpai je kt kl sntral aku pn amik putra utk trun kt msjid jamik...
and the result is...mmg rmai sungguh manusia..dan x trkata rmainye.aku pn x tau dri mne lah drg dtg..ish2x..pelik2x..nk jlan pn susah..asyik berlga bontot jaaa..hihihhihi(ni bab aku pling x ske..klu sma pompuan aku x ksah sngt.tp klu sama laki maunyer ku nk sepak je kpla dorang 2..tp apakan daya bukan drg sngja..huhuhuhu.so sbr jelah..yg mmg sengja 2 aku mmg sound direct je kt c2..xpun potong trus 87..hahahha(ishhh..jhtnyer aku...)..eh xdelah weh..aku grau je..pliss dun take it serious ok bebeh???hehehe

tujuan aku p sne sbnrnyer nk bli baju si hanim yg comel 2..utk pkai dikala raya mnjelma..
so dptlah stu..kaler purple.(ni pntaan mak die okehh sbb ktnyer kli ni tma fmili die kaler purple..so aku ni ikut jelah...;p)....itulah kita ni kan klu pompuan bab soping mesti trlbih..niat nk bli baju si hanim je..alih2x terbli utk dri sndri lak..huhhuhu..abes trbang duit ku..adesss..sbr jelah..nk wat cmner..dh mmg hobi..wawawaawaaw..T_T..

pas 2 aku trus amik lrt ke bukit jalil dan still rmai org..but kali ni aku mmg bernasib baek sbb dgn sikap ku yg pntas n cpt 2..aku dpt duduk..alhmdllah..hihihhiihih..sesampainyer kt sne aku call akak aku suh mai amik then pas 2 kami p ke giant jp..sbb akak aku nk bli brg kt umah die..aku ni okut jelah..

alih2x ikut dan ikut 2..aku pn trbli gak barabg..kali ni duit trang lg..aduilahhh..(abes lg..T_T.akalku berbicara)..tp nk wat cmner wehh..dh mnat...huhuhuhun...

utk berbuka lak..kami berbuka Domino's..hmm best gak lah..kenyang..hihihi..
for tomorrow plan kami utk ke Putrajaya...ada sale raya..so sesape yg nk jmpe aku 2..jom eh..kte pkat jupe kt sne...hihihihih...

so that's all for today..see u next time k babe...baii..salam

Comments

Popular posts from this blog

Ramadhan Karim

S.U.A.M.I

:: ADAKAH AKU WANITA SEMPURNA? ::