Bilik Baru Saya!!yeay..hikhikhik

hiihihih...sbnrnyer bukan bilik baru..tp bilik baru 'kemas'..hehehe..tp bru gak kan???lalalala..actually smlam bru dpt rack baju..so dah tiba msenyer utk aku kmas blik..klu x brspah je mnjang..skit mati aku tgk..adesss!!!...oklah xmo ckp bnyak..so krg tgk jelah gmba2x yg akan di tayangkan dibawah okehh..hehehe
layannzzzz...

ni tmpat bedak aku..huhuhu..utk smntra waktu je k..dh dpt meja tukar lah nnti..hihihi


 ni lah tmpt ltak bju aku yg bru..hehehe..sblum ni duk lpat je..naek rmas aku tgk..adess..so dh ada tmpt ltak bju ni snang lah ckit utk aku ltak bju kurng..hehehe..sila abaikan beg yg bergantungan iteww okeh!!..hehe

katil bujang ku..tp x tido atas ni..T_T..skit sbb xde lapik kt belkang..huhuhu...aku tido kt tilam bwah 2...huhuhu

barang2x comel..hahahahahaha

ok...baaaaaiiiiiiii

Comments

Anne Boleyn said…
hye..salam singgah, 1st time dtg sini

hey...anne boleyn masuk redmummy.com lerrr..! hehe jom tengok.. :)
kerengga said…
Salam Mek selamat hari raya, saja singgah nak tengok bilik anak dare

Popular posts from this blog

Tips-tips untuk hilangkan rasa gementar semasa akad nikah

Takdir Allah!

ARE YOU WITH THE RIGHT PARTNER?