Berbuka PoSe Di S.O.G.O bersama ZMN & MMN

ar selase ri tu aku p berbuka pose kt sogo..sekali ngan en mad n si ika ni..then..actually memula nk p mkan kt steambot..tp kami x tau lak tmpatnyerr..adess.punyelah susah aku search kt gps..tp x dpat2x gakk..arghhh!..tensen skjap...abes xde mood nk makn..then en mad pn suggest p mkan yong tau fu kt sogo..katanye best..so kmi sume pn layankan je la...wlpun mse 2 atiku tersngat mau makan steambot..T_T..hukhukhukhuk..so pas keje 2 aku hubungi lah pakcik yg slalu amik aku suh p antar kt stesen komuter..but before that aku p seri muda jap..amik lesen P ku yg teramat mahal..hahahahaha
apa pn atleast berjaya gak aku dpt lesenn..weeehooooo..lalalalalala..
ok nk dibuat cerita pas smpai kt stesen komuter 2..aku ngan si ika ni p lah beli tiket....
then mse nk naek tngga 2..tiba2x!!!!!!!

tiket si ika ni terbang di tiup angin dan jtuh keatas landasannnnnnnnnnnnnnnnnnn!!!..aduii aku pn mmg terkjut monkey lah jap..but still in cool..muahahaha..dan ckp kt die.."xpelah kte truskan jelan eh'..kmdian..aku trdgr sore sumbang sorng laki kat tngga ckp."eh ane leh.nnti kena saman"...adussss...berpntal jap tli usus kecikk aku ni haa..hahaha..then aku pn sbrang lndasan 2 n si ika p mntk tolong staff ktm...seb baek dorg trjun amik..klu aku mmg lah xkan amik..hahaha..tgk jelah wehh..hehehe..
so nk dijadikan cter ni, tren yg kami nk naek dh smpai..so si ika ni berlari lah..mmg comel wehhh..rugi aku x amik gmbar..hahaha..si tugas aku lak p than pntu spya die x tutup..hahaha
alhmdllah dgn jyanyer kami dpt naek tren itewww..hahahaha

so tpt kul 5.55 kami smpai kt stesn bank negara...so kami p solat asar dlu..then bru p sogo...
smpai je sogo trus call en mad tnye kt ner..
tp kmi x trus pg kt tmpt die..kami p cuci mata jap..lalalalalala..gileerr wehhh..
murah2x beg..mmg jakun jap..hehehehehe.
best kan klu aku ada beg cm2..wahhhhhhhhh..berangan jap..hehehe
k lah..mlas aku nk ckp bnyak lg,,
korang tgk jelah pic kt bwah ni eh...
hehehehe..
daaa..


Comments

Popular posts from this blog

Tips-tips untuk hilangkan rasa gementar semasa akad nikah

Takdir Allah!

ARE YOU WITH THE RIGHT PARTNER?