Mud~bergambor!

okehhh!..kepada puan2x and tuan2x sekalian..ari ni..entry saya adalah ber'mud'kan upload gmbar..huahuahuahau..soo..arap2x tuan n puan sekalian tdak termuntah okehh!..lalalalalala..
soo...slmt melayari belog sye ni ngan gmbr yg ntah apa2x k..hikhikhik...
        Nua'im..rinduu mksunja kat kamu...ase nk geget2x je pipi kamu 2...huhuhu.wnduuu..T_T

Ikan2x ni jinak sngt..mmg best lg p sunway lagoon.ase nk p lg je..huhuhuhu..jom krang.kita rncang p sne..nak???hihihihi



4 bradik yg mmg hapening!.miss u my nephews!...nnti mai kl kte p jlan2x lg ok..thanks to my big bro for the 'Belanja' me okeh..hihihihi..next time..jgnlah segan ajak i k..lalalalalalala
Ngan paiss..my presiden for residential college..even die ketua..tp aku lah yg buat keputusan..hhahahah..mekasih paiss sbb percya kt aku..ikut pndapat aku...mekasih bebanyak..jasa ko mmg aku xkan lupe smpai bebila..muah2x..hahahaaha..syg ko...BUT!!!..as frenn je k..hahahaha..not more than that..ur my BFF!
mse kt matrikkkk n9..wndu ase nk kembli time ni..rinduu kt kwan2x...apa pn..aku sntiasa mndoakan krg smga berjaya dlam apa jua krg plih k..


 
ngan si hanim yg comelll.muah2x..hehehe

 
and da last pic its ME!..hihih..sje nk interprem lebihhhh..muahahaha..sowii k..hahah

Comments

Popular posts from this blog

Ramadhan Karim

S.U.A.M.I

:: ADAKAH AKU WANITA SEMPURNA? ::