tajuk wa???lu pilih sndri k????waa pnat2x taip..hahahaahah

uitt...dh lme wase i tnye menghupdate blog i ni kannn..aduiii..i teramat lerr bz..2 yg susah nk hupdate..x kuasa nyahhh!..hahaha..(oopsss terkeluar jd nyah jap..maap yerr my pren..hikhikhik)..waahh..actually aku ngah kehabisan idea ni nk design poster....cmne eh???humakkk haihhhh..(bukak silat jap)..hahhahaha..ish2x..dh2x jgn nk mngrut wehh..kang aku tmpeleng muka 2 bru tau..hahahaha..(oopss sopan sudey)..hahaha..haihh..apa lah aku nk karut ni eh???sbnrnyerr bnyak aku nk cter..tp mlas nk taip..hahahaha(ada gak manusia cmni kan???hahahahaha)..aisey men..apa eh??ermmm..(xtau nk taip pe..jap eh..kasi aku susun ayat jap..whoot..whottt)besday???bru je lepas..aku dpat hadiahhh..comeyyy..yg aku dh lme nk...korang nk tau????ke xmo??klu xmo xpe..aku xmo share..hahahaha..k lah..ikut suka ati korg lah nk tau ke x...tp aku ttp nk tnjuk..hhaaha..aku dpt mungeeee!!!!(sukeeeeeeeeeeeeeee sngt)..hihihih..this my first time i got flowerrr)wah..wah..wah..sape yg bg 2???itu adalah rhsia..hahahhahaha....apa pun mesti korg nk tgk bunga 2 kan???hahahaha




aku dan mungee itewww..cntikk kan??hehehe



bungeee itewww sndri..lalalalala


ok2x..dh2x..kte cter psal laen eh...dh blushing dh ni...hahahaha..ermm.pe lg eh??nk cter psal keje aku ni..cm buring lak..better xyah kan?aku tkut korang muntah hijau sejuta kali klu bce..hahahahaa...dh2x..kte cter psal laen lak eh..nak2x????ermm..tp aku lak xde topik..xkan korg nk dgr aku melalut bukan2x..hahaha..ni lgi muntah kuning+hijau+biru+merah..lgi dasatt wehh..aku xnk..nnti kan kuar paper.."seorang dot..dot..dot.. telah disangkan meninggal dunia disebabkan membace blog.dot..dot..dot"..haa klu kuar kes cm2..naya aku..wawawawa..k lah..aku nk taip bnyak lg sbnrnyer.tp dop tau nk karang cmner..aduii ayat bm ni fail ckit..wakawakawakakwa..(demam piala dunia x ilang lagi katakan)..hahahaha
k lah wehh geng..wa blah dlu eh..see u all sooonnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn..daaaaa..gonna miss me??mestilah kan???hahahaha
daaaa...umuaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhh...

Comments

Popular posts from this blog

Ramadhan Karim

S.U.A.M.I

:: ADAKAH AKU WANITA SEMPURNA? ::