Pagi yang Ceria.....ho..ho..ho...

Assalamualaikum...morning guys!...wahhh..awl nyer aku dtg ari ni..lalalala..nk jd pekerja cmerlang kot..(tp meja selerak gak)..hahaha...tp best..sbb leh aku leh surf tnet...ngeh2x..hehehe..apa pn.aku mendoakan smga hari kte semua pda hari ni lbh baek dr hari yg smlm..btul x???aminnnn..

ermm..when we talking about 'problem'...xde sape pn kt dunia ni xde msalh..sume pasti merasa kan apa itu mslah..begitu juga aku..dlam x diam aku dh keje slma 6 blan ni,mcm2x bnda dh jd kt aku..ada yg bsar..ada yg kecik..tp yg pastinya itu adalah mslah lah..bukan bnda laen..tp prbhan fzikal pn ada gok..hahahaha..itu x syok lah ckit...(cmner mau kurus ni..grrrrrr)..sakit pale denn..uwaaaaaa..:((..dh2x..jgn nk sdih2x k zulaikha..janji ko enjoy dgn pe yg ko ada..btul x???(ayat yg sdpkan dri sndri..hahahaha..mcm hampeh je kan???..wawawawa)...

uishh..dh melalut msuk berat bdan lak..hahaha..ish2x..mcm2x lah aku ni..ish2x..haaa..so cmner tdo krg smlam??ada ok x?klu korg tnye aku,mmg aku tdo syok sngt..smpai liat sungguh nk bgun pg..hahahah..dgn kedinginan pagi+aircond yang mencengkam tulang sum2x..pehhh..mmg sentap lah nk bgn awl..tp apakan daya...name pn keje ngan org..bukan company bapak aku,so nk xnk..kna ar bgun awl..mnyiapkan diri..make up bagai..hahaha..yelah..mesti la kan..kte knalah sntiasa kemas+cntik..bru lah org sntiasa nk pndang..btul x???? walawehhhh....apa pn hdup ni kna ceria sntiasa..bak kata pepatah, hdup ni sekali je..so kte kna gne dgn sebaiknya...ya allah smga aku sntiasa dijalan yg bnar..aminnnnn..

eh..dh ar wehh..aku ada keje kna siapkan ni..nnti kte smbung laen kali plak eh....daaa..sayonara.till we meet again..salam

Comments

Popular posts from this blog

S.U.A.M.I

Ramadhan Karim

:: ADAKAH AKU WANITA SEMPURNA? ::