Di keheningan malam yang sepi.....(waa tabikk sama lu!) hahaha

skang jam menunjukkan 8.40 pm..dan yg x bestnyerrrr..aku msih di opissss!!!..arghhhhh!..tensenn waaaa...sakit jantung hempedu,pangkreas n sume2x lah..hahaha...apa mcam ni bro?????(eh bro lak..sista lerr bru btul)..haiyaaa ini punye olang ada kaa???..ish2x...korekkk ka diannn!!!..bhasa tagalog...best gak..aku ske sbut..hahahaha(adakah sbutan ianya sperti **&&^%$##????ooohhh..tidak sama skali okehhhh!)..hahaha..aku ni msih lg suci murni..korg jgn nk macem2x ngan aku..lalalalalalala...

wahh..pasni blik musti waaa kna bebel ngan bro wa dlu..aisehhh..cmner nk than tlnga ni..pedih2x!...skitt ulu usus waa nnti mse nk mnjwab..ho.ho.ho...apa pun..bukan salah waaa okehh..ni sume slah pkcik 2..ish2x..nk kna pkcik ni..waa ptong 16 bru tau..(hiaarrrkkkk!!..lgak lompat cm anak gajah yg comel gituuu~blink..blinkkk(smbil mata berkelip)..sila bayangkan okehh!)..hahahaha....

ish2x..melalut je aku ni kan??hahahaa...apa pn aku ase hepi..biar arr korg x hepi...jnji aku hepi..(jgn jeless okeh!!..hahahaha)....wiwiiiittttt..waa nk ngorat luu leh????hahahaha...(ooopsss...zulaikha sudah mnjadi x btulll!...tulun2x..help me...from thiss behave yang sengalll..ooo man!...)hahahaha...

k ar wehh..aku kna kuar dlu..mkin lame aku smbang..makin bnyak aku mngrutt..hahaha..jupe nnti okehhh..forget me not k darling..ummuuuaaaahhhhh..daaaa..salam....

Comments

Popular posts from this blog

Ramadhan Karim

S.U.A.M.I

:: ADAKAH AKU WANITA SEMPURNA? ::