Ayah..Kuatkanlah Semangat Mu.......

hmm..ntah nape ntah..ar ni aku trema brita yg bgitu mnyedihkan..sayu ase hati ni bler pk..smpai ati die mempelakukan ayah nyer sebegitu rupa..haih...even nk mrah sekalipun.jgn lah smpai cm2 skali..die x pk ke..dlu ayah die lah yg mmbesarkan die...hmm..aku ase cm nk nangis je...sayu ase ati..mmglah ayah die ada salah..tp xkan skali die buat cm2...apalah dose yg ayah die buat..mmglah klu berlaku kt aku pn aku mrah..tp jgnlah trus mnyisih ayahnya smpai cm2 skali..xpe lah..kali ni mebi ari die..esok2x bru die tau nilai seorang ayah ni cmne....hmmm..
sedihhh..sedihh...sedihhh...x than ase....:((..apa pn aku harap ayahnya dapat mnjadi seorg yg kuat,tabah dan dpt buktikan kt anak2x die yg die dapat menjalani kehidupan shrian dgn lbh cekal..smga allah merahmati hdupmu ayah.....amin..

Comments

Popular posts from this blog

Ramadhan Karim

S.U.A.M.I

:: ADAKAH AKU WANITA SEMPURNA? ::