Merapu yang bEst..hahahaha

lalalala..dh bersrang blog aku ni..hehehe..kesiannn kan..aduiii maafkan hambe..dsbbkan kebizian terlmpau ni tuan hambe terlupa nk update...hukhukhukhuk..
apa pun x kulupakan kt cni..hehehe...lgpn kat cni tmpt aku nk curah sgla kekreatifan aku dlm mengarang ayat yang ntah hape2x ntah..hahaha..smpaikan klu sasterawan bce pn leh penin aku wase...wiwiiittt..maaf yerr pakkk...hehehehe..
aiseh men...diam x diam..hmpir dh 6 bulan aku keje..lme gak 2 kan..ase cm skjp je..
dlm tmpoh 6 bulan ni,mcm2x aku lalui..ada best..ada x best...uishh..klu cter kt cni..smpai 2o thun pn x abes..wakakakaka...ermm..pe2x pn ni adalah dugaan yg perlu kte tmpuh utk memastikan kte ni menjdi slah sorg yg berguna pda depan..skang aku just bersbar dgn apa yg mndtg dh tbah agar diriku stguh mentari yang menyinari alam fana...(wah ayat..xmo kalah 2...hahahaha)...
ermmm....actually aku skang ngah stress..tp xtau aku nk share ngan spe..
lgpun bukan sume leh share ngan kwan kte..smtimes we need to keep it secret until we die..nobody shouldn't know about it..even its to heavy for us to carry but we need to be strong...(speakang lak aku ni..hehehe..tp speakang pn perlu lah wehh..klu x cmner nk dpt keje best2x)..hikhikhikhik...lgpun i need to improve my english to higher level..hahaha..
xleh cm bdak skolah lg..wat malu je..huhuhuhu..nme je consultant..tp english haprakk..itu kata2x bos aku lerr...pedihhh tull..tp itu sbgai cbran utk aku improve...xpa2x bos..nnti sye buktikan..hehehehe...kui2x..nway hari ni wa mnyak hepi looo..sbb esokk waaa leh pigi gentingg..hikhikhikhik..syok2x..
nnti pas blik nnti wa upload itu punye pic ea..hikhikhikhik....
k lah..actually waa nk taip bnyak lg tp cm mlas lak..nnti kte smbung lg ea...ok..babaii..daaaa..umuuuuuaaahhh..(big kiss from me)..hehehhe..sayonara

Comments

Popular posts from this blog

S.U.A.M.I

Ramadhan Karim

:: ADAKAH AKU WANITA SEMPURNA? ::