I'm Dying......

assalamualaikum....

I'm DYING!....
ya allah kuatkan aku menghadapi atas apa yang terjadi pdaku..
aku dituduh atas kesalahan yang bukan aku buat...
patut ke aku mendapat herdikan sbgitu??
apa ingt aku xda maruah ke??
jgn ingat aku snyap sbb aku salah...
senyap x bererti aku slah..
berdiam diri adalah jalan terbaik utk aku menyelesaikan sume ni......
aku senang dgn keadaan cmni...
lgpun aku tau siapa benar dan siapa salah..
klu still lg nk herdikan dan cacian nk bg kt aku xpe..
stkat ni aku leh sbar lg...
jgn smpai satu thap aku dh x leh nk sbr dan korg menerima kesannya..
aku bukan jnis cm2...
berbincang lebih baek dari duk ngata..
sdarlah..klu kte duk ngata org..org pn ngata kte kt belakang..
nobody's perfect..even aku pn sme..
tp kte mesti cuba utk jd terbaek kan??
ni pada prinsip aku lah...aku x tau lak korg cmne..lgpn kte ni hdup x lme..
so bwak2x lah bertobat..
jgn nk maen terjah je..
klu stkat serkap jrang 2..aku pn leh buat...
ala pe sngtlah kan?
apa pn...
aku dpt hikmah dri pe yang berlaku..
THANKS GOD....
i love u so much..nobodys can't change my love 4 u..
only u....
kepada kwan2x...jomlah kte insaf atas apa yg kte telah buat sblum ni..
smga kte trmasuk dalam golongan yang beriman...aminnnn......

Comments

Popular posts from this blog

Ramadhan Karim

S.U.A.M.I

:: ADAKAH AKU WANITA SEMPURNA? ::