Please help Me!...i'm begging U...

assalamualaikum..
dh lame ase x jengok blog ni kan..haih..bz tul aku skang ni..aku pn x tau nape jd cmni..haih..hmmm...
bz yg teramat bz..smpai x tau nk wat yg mne satu..ya allah maafkan aku..sbb kerana kebizian ni aku hmpir trlupa padaMU..nilah kan mnusia...bler ada mslah bru ingt tuhan..ya allah maafkan hambamu ni...aku xtau dh nk mntak ngan sape..hanya engkau je yang aku ada skang ni...tunjukkan lah aku jalan yg betul...hmmm

skang jam menunjukkan 12.53 am..mata aku msih lg xleh tdo..mebi sbb msalah yg dtg menimpa ni wat aku xleh nk tido..ya ALLAH kuatkan lah semangat aku ni..aku x kuat untuk menempuhi seorang..hanya engkau shaja dpt bantu aku...besar nya dugaan yang ko bagi ni..kuatkan semangat aku ni...aku nk jd seperti dulu..insan yang bernama Siti Zulaikha Bt Abu Bakar yang penuh dengan cita2x..impian..angan2x dan semngat yg kental utk menempuhi apa jua rintangan yg mendatang...ya allah kembalikan saat aku ketika itu..i need u.i'm begging U...tenangkan lah jiwa aku...setenang air di kali...kembalikan semangat aku....

saat ni aku terasa stress sngt..aku xtau nape.....ya allah...please help me!

Comments

Popular posts from this blog

S.U.A.M.I

Ramadhan Karim

:: ADAKAH AKU WANITA SEMPURNA? ::