Enjoyyyy ur LIFE

salam..
hmm...
agak lme gak aku mnyepi..ase cm rnduu lakk nk luah perasaan...wakakaka...
actually aku bru je pas dpt smngt dari mslah ar 2..alhmdllah ALLAH bgi kekuatan pdaku utk menempuhi dgn sabar..aku ckup bersyukur...tnpa-NYA aku pasti xkan bgun smpai bile2x..huhuhu...ALhmdllah aku bersyukur sangat...
pasal jodoh 2..biarlah ALLAH yang tentukan....aku skang just menghrap jerr...xmo dh ase nk pk psal bnda ni...lgpn i kan msih MUDA..(yeke ke ni????)hahahaha..xpelah even umo dh mngkat sthun tp jiwa aku ttp muda..biarlah org nk ckp aku mak ank 2 ke apa ke..janji aku hepi dgn pe yg aku ada skang...lalalalala..betul x???..utk kisah cinta aku yg begitu 'tragis ' 2...aku just nk let go je..xmo dh pk lg..biarlh.aku x mrah pn..dendam pn x..(pdhal memula aku nk blas dendam gak..tp nseb baek lah iman kt dada ni msih tebal lg(yo..yo..oo je kan??..hahahah)..biarlah..bercnta ni x shrusnya memiliki kan??klu btul cnta ni ikhlas..allah akan tnjukan apa yg patut kte kna wat..hehehe...aku ase gmbira je skang sbb mebi aku lepaskan si DIA tu dgn rela.2 yg x sdih 2..aku doakan smga die akan kembli ke pangkal jalan.
biarlah die insaf dan akan bertemu jodoh dengan yg sesuai dgn jiwa nye dan berkekalan ke akhir hyat...amin ya rabbal alamin...
ok dhlah kte tutup kisah cnta ea...
jomm kte bukak cter bru..lalalal
haa..cmni..jeng..jeng..jeng..
ari 2 abg aku ada berbncang ngan aku....pasal KETE....
hmmm then die suh aku amik...aduyaiii penin japp...
vios lak 2..skang aku ngan penin..smada nk amik ke x...huhuhu...
mmpu ke aku nk byar bulan2x ni??gaji pun ciput jaaa...klu aku ni ank datuk ke,tan sri ke, ank raja ke..xpe gakk..ni aku ank abu bakar+wan siti normah je...
apa yg ada..mak n ayah aku mmpu bg ilmu je kt aku..tp aku ttp berbangga dgn apa yg aku ada skang...tp mereka siapalah aku..i LOVE BOTH of U..umuuuaaahhh..i'm really miss my mumm..huhuhu..and for u DAD.....aku akan sntiasa mendoakan kesejahteraan mu di sana...ALFATIHAH....
uikss...
dh melalut lak pepagi ni..zulaikahh..wake up!!!!....
ko kan bajet umo 24 ko nk jd manager..hihihihi....sooo wat yg terbaek k..jgn memain..u can do it..lalalala..so ni je kottt..aku nk edit gmbarr sat naa.hehehe
daaaaaaaaa..

Comments

Popular posts from this blog

Ramadhan Karim

S.U.A.M.I

:: ADAKAH AKU WANITA SEMPURNA? ::