Menyesal...sigh!

hmmm...
adakah aku akan menyesal mencintai nya.....
adakan aku akan menyesal merinduinya...
adakan aku akan menyesal menyayanginya....
adakan aku akan menyesal mengharapkannya....
adakan aku akan menyesal memberi hatiku padanya....
adakan aku akan menyesal andai aku dikecewakan.....
adakan aku akan menyesal andai cinta yang kuberikan dibalas dusta....
hmmm...
patutkan aku menyesal di atas apa yang telah aku lakukan??
adakah ini sbgai pengajaran padaku agar aku lbh berhti2x dimasa hdpan???
benarkah kata org cinta sebenarnya senjata yang boleh melindungi kte dan memusnahkan kte??
bila aku bukan terbaek utkmu....aku akan pergi meskipun hati ku x rela utk meninggalkan mu..
aku terlmpau menyanyangi mu seadanya....andai kata aku cinta pda harta mu...sdah lme aku dptkan apa yg aku nk dri mu.....
andai aku cinta pada rupa mu..sdah pasti aku akan tnggalkan mu bler engkau sdah tua....aku cintai mu dgn pnuh ikhlass...tiada lngsung kerana harta mu....aku amat mencintai mu...
YA ALLAH..andai benar cinta ini ikhlas, tunjukku jalan yang benar...aku amat berhrap padamu...
hnya pada mu daku berharap.....
maafkan segala salah silapku....
sigh!

Comments

Popular posts from this blog

Ramadhan Karim

S.U.A.M.I

:: ADAKAH AKU WANITA SEMPURNA? ::