Merdeka +Seksa Baru...

assalamualaikum..hmmm..dh lme asenyer aku x update blog aku ni...ish2x..cm sunyi lak ase blog ni..2 yg wat aku nk update 2..apa2x dengan ini aku umumkan aku sudah bergelar seorng GRADUAN pda tnggal 7 November 2009..ALhmdllah..akhirnya selepas berhempas pulas selama 3 1/2 thun aku dapat menamatkan dengan jayanya...hehehe..ase suke sngt..atleast pasni abg aku leh ar trsenyum lebar tgk adik bngsu die dh abes blaja..hehehehe..xyah die duk penin pk psal blaja ni..hehehe..

ermm cm banyak je aku nk cter kali ni..hehehe..psal li,keje,lesen,kereta.uishh bnyk tul kan..hahahaha...ok kte mulakan dengan :

1.Latihan Industri

rndunyerr nk jupe staf kt PROTON 2..best lerr...mcm2x aku dpt sne..pengalaman,kenal org,n mcm2x kgilah..bnyk kengan kat sne smpai bler2x pn aku pasti xkan lupe..
buat kak ana,kak jijah,kak dila,kak mona,kak yati,abg ely,abg din,along,kak ita n wawa..i'll be missing u guys...muaahhh..insyaallah kte akan jupe lg..,

2. Keje...

Alhmdllah pas abes 2..aku trus ditwrkan dpt keje kt kota kemuning..murah kan rezeki aku..aku bersyukur sngt mse 2..apa2x pn bermula lembaran bru dalam alam pekerjaan..hmmm..aku xtau nk ckp cmner...sama ada best ke x..huhuhu..aku sbnrnyelbh rndukan alam blaja..huhu..bru aku tau betapa peritnya utk dptkan duit 2..uishh..penat2x..nway ini adalah pengalaman bru dlm hdup aku..aku akan menggunakan dengan sebaiknya..

3.lesen n kete..

Lesen???
hahaha..stkat ni aku lom ada lg..huhuhu..truk kan..dhlah tmbang p keje rm18 sehari...mahal btul...haihhh leh kopak aku cmni...huhu..2 ar skang nk x nk aku kena amik lesen cpat n beli kete cpt2x..doakan ea kwan2x..
hmm cm mkin lme mkin melalut je ni..sbnrnyer bnyk kt kepala otak aku ni nk taip.tp x tau nk krg cmner..hahaha..(ada lak cm2)...

k lah aku smbung lenkali jelah..itu klu ada mse lerr.huhuhu..
ok kwan2x..kte jupe laen kali lak ea..daaaa..have a nice day..salam.

Comments

Popular posts from this blog

S.U.A.M.I

Ramadhan Karim

:: ADAKAH AKU WANITA SEMPURNA? ::